ważne informacje
Regulamin
Sklep internetowy Bizuteria Szyk działający pod adresem bizuteriaszyk.pl, prowadzony jest przez Szyk Kunikowski Paweł z siedzibą w Łodzi przy ul. Szlachetna 7 NIP: 728-001-37-33. Regon: 470535955 Telefon kontaktowy:694905375 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)
REJESTRACJA I LOGOWANIE
- Żeby dokonać zakupu nie musisz się rejestrować jednak zamówienie będzie jednoznaczne z koniecznością podania danych niezbędnych do realizacji zamówienia
- Korzyści z rejestracji Tworząc konto w Bizuteria Szyk – bizuteriaszyk.pl będziesz mógł szybciej robić zakupy, śledzić stan swoich zamówień i oglądać historię swoich zakupów.
- Logowanie na konto. W celu zalogowania się na swoje konto uzupełnij adres e-mail oraz ustalone przez Ciebie hasło podane podczas rejestracji.
- Problem z logowaniem. Upewnij się, czy podczas logowania wpisujesz pełny adres email podany przy rejestracji (łącznie ze znakiem @ i tym, co po nim) oraz czy wpisywane przez Ciebie hasło jest poprawne. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skorzystaj z funkcji przypomnienie hasła
- Nie pamiętam hasła do logowania. Skorzystaj z opcji “Przypomnienie hasła” i wpisz podany przy rejestracji adres e-mail. Dalsze instrukcje oraz nowe hasło otrzymasz w przesłanej przez nas wiadomości. Nowe hasło możesz w każdej chwili zmienić po zalogowaniu na swoje konto.
TWOJE KONTO
Zmiana danych. Dane osobowe, kontaktowe możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, w zakładce Zmień informacje o koncie. Dane adresowe możliwe są do zmiany podczas składania zamówienia, w zakładce Zmień dane.
Jak mogę zmienić hasło do swojego konta? Hasło możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, w zakładce Zmień hasło. Aby ustalić nowe hasło, niezbędne jest wpisanie dotychczasowego.
Ochrona danych osobowych. Sprzedający zapewnia, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym Sprzedającego, są gromadzone i przetwarzane zgodnie i w oparciu o ustawę z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie są i nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy Kupujący ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sprzedającego w każdym czasie.
ZAKUPY
- Jak robić zakupy w sklepie bizuteriaszyk.pl?
Dodaj do koszyka wybrane przez Ciebie produkty, następnie ustal liczbę zamówionych sztuk oraz wybierz formę płatności i dostawy. Następnie “Przejdź do składania zamówienia”, gdzie możesz się zalogować (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś), wprowadzić adres dostawy, poprosić o wystawienie faktury wpisując informację w pole “uwagi do zamówienia” lub dodać inne ewentualne uwagi. Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, w tym miejscu poprosimy Cię o podanie danych do kontaktu i wysyłki. Aby zakończyć zakupy kliknij “Złóż zamówienie”, upewnij się, że wszystkie dane są poprawne i zapłać za zamówione produkty. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail wyślemy potwierdzenie złożenia zamówienia, zawierające również instrukcje, jak dokonać płatności. - STATUS PRODUKTU
Oznaczenia statusów.
- Zamówienie przyjęte do weryfikacji Klient jest poinformowany że zamówienie dotarło ale sprawdzamy czy wszystko posiadamy na stanie
- Zamówienie zaktualizowane lub zatwierdzone Klient jest poinformowany że sprawdziliśmy jego zamówienie i wprowadziliśmy poprawki w ilościach szt jeżeli takie były niezbędne. Zawsze kontaktujemy się z klientem, przed realizacją zamówienia.
- Oczekująca na płatność Klient zaakceptował zamówienie. Oczekujemy na opłacenie zamówienia przelewem.
- Zamówienie zrealizowane. Oczekiwanie na płatność Zamówienie zostało zrealizowane.
- Zakończone
- Anulowane – Anulowanie zamówienia.
- Prawdopodobnie minął czas na opłacenie zamówienia. Uważasz, że powód jest inny? skontaktuj się z nami.
FORMY PŁATNOŚCI
Dostępne formy płatności w sklepie bizuteriaszyk.pl?
Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić za pomocą serwisu Przelewy24 lub u kuriera za pobraniem.
Dane do przelewu: Szyk Kunikowski Paweł , ul. Szlachetna 7 Łódź, NIP: 728-001-37-33 Numer konta: 83 2490 0005 0000 4530 1661 0517
W tytule przelewu podaj proszę numer zamówienia. Dane do przelewu znajdziesz także w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienia realizujemy po opłaceniu ich z góry. Za zamówienie możesz zapłacić również gotówką przy odbiorze przesyłki u kuriera (pobranie)
WYSYŁKA
Kto pokrywa koszty wysyłki?
Koszt wysyłki zamówionych produktów pokrywa kupujący. System sam wylicza czy zakupiony towar zmieści się do jednej przesyłki i podaje koszty dla konkretnego zamówienia w koszyku oraz podsumowaniu jeszcze przed złożeniem zamówienia. Koszty wysyłki dla kuriera :DPD– 11,20 zł brutto, za pobraniem 17zł brutto,paczkomat InPost-12zł. brutto.
Przesyłki nadawane są firmą kurierską DPD lub za pośrednictwem paczkomatów InPost. Koszt wysyłek zawiera – opakowanie, pakowanie oraz ubezpieczenie. Przesyłki nadawane są wyłącznie na terenie Polski. W przypadku chęci wysyłki do innych krajów prosimy o kontakt mailowy.
Czas realizacji zamówienia – Czas przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi do 24h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie, chyba że podano inaczej dla konkretnego produktu na karcie tego produktu w sklepie lub ustalono inaczej. Przesyłki kurierskie nadajemy od poniedziałku do piątku. Paczki przygotowujemy wg kolejności otrzymywanych wpłat. W przypadku braku jakiegoś towaru informujemy o tym Klienta w celu otrzymania dalszych dyspozycji. Możliwe jest zrealizowanie zamówienia wg aktualnego stanu magazynowego lub wstrzymanie się z wysyłką do czasu skompletowania całego zamówienia. Nie wysyłamy zamówień na raty. Pozycje niedostarczone z aktualnego zamówienia nie przechodzą na kolejne.
Czas dostawy – Czas dostawy przesyłki kurierskiej to 1-2 dni robocze. Maksymalnie 72 godziny robocze. 99% przesyłek dostarczanych jest na następny dzień roboczy. Dla wysyłki w poniedziałek – paczkę otrzymasz we wtorek. Dla wysyłki w piątek – paczkę otrzymasz w poniedziałek.
CENY
Ceny – Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich w cenie brutto. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
ZWROTY i REKLAMACJE
Zwroty – Jeżeli produkt zakupiony na bizuteriaszyk.pl nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Każdy Klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem, zgodnie z przepisami, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym towarem.
W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami: Należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy, wysyłając list z wypełnionym formularzem zwrotu wraz z dołączonym paragonem lub kopią paragonu na adres: Firma Handlowa Szyk ul. Szlachetna 7, 94-290 Łódź bądź wiadomość pocztą elektroniczną (e-mail) z wypełnionym formularzem zwrotu i zdjęciem paragonu na adres: bizuteria.szyk@gmail.com i dopiskiem „ZWROT”
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Zwracany towar z dopiskiem: “ZWROT” należy wysłać na adres: FIRMA HANDLOWA SZYK , Szlachetna 7, 94-290 Łódź. Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie oryginalnie przyczepione metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu podczas transportu.
Zwrot dokonanych przez Państwa płatności zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany na konto bankowe podane w formularzu. Wypełniony formularz zwrotu prosimy wydrukować i podpisać oraz załączyć paragon. Koszt zwrotu przesyłki pokrywa Klient. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.
Reklamacje – W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami: Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez wypełnienie formularza reklamacji .Wypełniony formularz bądź też oświadczenie o składanej reklamacji prosimy wydrukować i podpisać (dołączyć paragon bądź kopie paragonu. W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: bizuteria.szyk@gmail.com z dopiskiem REKLAMACJA wraz ze zdjęciem paragonu.Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji wraz z paragonem prosimy przesłać na adres: FIRMA HANDLOWA SZYK ul. Szlachetna 7, 94-290 Łódź z dopiskiem: “REKLAMACJA”.
Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów. Jeżeli reklamacja zostanie dostarczona po upływie 14 dni od daty zgłoszenia sprzedający może wydłużyć czas rozpatrzenia reklamacji o okres 7 dni. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną. Koszt wysłania reklamacji pokrywa Klient.
Umożliwiam skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
ZASTRZEŻENIA I UWAGI DODATKOWE
Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na stronach sklepu internetowego www.bizuteriaszyk.pl są własnością firmy pod tą samą nazwą. Kopiowanie ich bez zgody właściciela jest zabronione.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Kolory na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych.
Informacje o produktach, specyfikacje oraz ilustracje zawarte na stronach Sklepu Internetowego Sprzedającego zostały opracowane na podstawie najbardziej aktualnych informacji dostępnych w momencie ich publikacji. Sprzedający zastrzega sobie prawo do modyfikowania zawartości treści Sklepu Internetowego w każdym momencie, a w szczególności informacji o dostępnych kolorach, materiałach i specyfikacjach bez konieczności powiadomienia o tym fakcie Kupujących. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy.
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy przed 25 grudnia 2014 uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).Dla klientów którzy dokonali zakupów przed 25 grudnia 2014 r obowiązują przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.