Kategorie

Przy zamówieniach powyżej 150 zł – wysyłka gratis. Wysyłamy w ciągu 24h!
ważne informacje

Zwroty

ZWROTY

1. Zwrot produktów kupionych w sklepie bizuteriaszyk

Jeżeli jako osoba fizyczna dokonujesz zakupów nie związanych bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową, masz prawo w ciągu 30 dni odstąpić od umowy licząc od momentu otrzymania przesyłki od kuriera lub odbioru osobistego.
Towar może zostać zwrócony bez podania przyczyny na koszt Kupującego. Nie przyjmuję przesyłek za pobraniem.

Aby zwrócić kupiony u nas produkt, uwzględnij trzy punkty:

  • Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu towaru: e-mail zatytułuj “zwrot”, a w jego treści podaj informację o nr zamówienia oraz załącz do maila wypełniony formularz odstąpienia od umowy w wersji elektronicznej, a jego wydrukowaną i podpisaną wersję dołącz do przesyłki.
  • Przygotuj przesyłkę.
  • Wyślij przesyłkę na adres sklepu bizuteriaszyk.pl. Jeśli odsyłasz rzeczy delikatne, które łatwo mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu, zwróć uwagę, aby odpowiednio je zabezpieczyć.
  • Na wysłanie przesyłki masz 30 dni od momentu dostarczenia do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany taką samą metodą, którą została dokonana płatność, chyba, że wspólnie ustalimy inną sposób zwrotu należności.
Informujemy, że zwrotowi podlega równowartość zakupów bez kosztów wysyłki. Koszt odsyłki również pokrywa Kupujący. W przypadku zwrotu towaru zakupionego bez naliczenia kosztów przesyłki, czyli z darmową przesyłką kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt wysyłki towaru. 

Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; Dziennik Ustaw – 9 – Poz. 827

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy

Bardzo prosimy o kontakt każdorazowo gdy chcecie państwo zwrócić towar czy odstąpić od umowy. Zawsze staramy się podejść do tego indywidualnie i pomóc w rozwiązaniu problemów.

BRAKI I REKLAMACJA

2. Uwzględnienie reklamacji i pokrywanie kosztów przesyłki

Towar sprzedawany w sklepie internetowym bizuteriaszyk.pl nie jest objęty gwarancją producenta.
Warunkiem przyjęcia reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu będzie spisanie protokołu reklamacyjnego przez kuriera.
Firma Handlowa Szyk zastrzega sobie termin 7 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi gotówki.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany do Kupującego z decyzją: Oddalone.

Nie przyjmuję reklamacji wysłanych za pobraniem.

Reklamacji nie podlegają – niezgodności kolorów z oczekiwaniami, przybliżone kolory dostępne są na stronie produktu. Kolory mogą nie odpowiadać w 100% rzeczywistości, wynika to przede wszystkim z ustawień Państwa komputera i monitora oraz jego kalibracji.

3. Kto pokrywa koszty wysyłki reklamowanego produktu?

W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki naprawionego/wymienionego produktu, w ramach . reklamacji, pokrywa FH Szyk

Towar, którego zwrot, reklamacja bądź wymiana nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Kupującego.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócona zostanie równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne towary.

4. Reklamacja produktów

Aby reklamować kupiony u nas produkt, uwzględnij trzy punkty:

  • Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu towaru: e-mail zatytułuj “reklamacja”, a w jego treści podaj informację o nr zamówienia, nazwie reklamowanego produktu .
  • Przygotuj przesyłkę.
  • Wyślij przesyłkę na adres firmy ( ul. Szlachetna 7, 94-290 Łódź). Jeśli odsyłasz rzeczy delikatne, które łatwo mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu, zwróć uwagę, aby odpowiednio je zabezpieczyć.

Lato 2020

Na Ślub

biżuteria

Sprawdź kolekcje jakie przygotowaliśmy dla Ciebie