Kategorie

Przy zam├│wieniach powy┼╝ej 150 z┼é ÔÇô wysy┼éka gratis. Wysy┼éamy w ci─ůgu 24h!
wa┼╝ne informacje

Zwroty

ZWROTY

1. Zwrot produkt├│w kupionych w sklepie bizuteriaszyk

Je┼╝eli jako osoba fizyczna dokonujesz zakup├│w nie zwi─ůzanych bezpo┼Ťrednio z Twoj─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů lub zawodow─ů, masz prawo w ci─ůgu 30 dni odst─ůpi─ç od umowy licz─ůc od momentu otrzymania przesy┼éki od kuriera lub odbioru osobistego.
Towar mo┼╝e zosta─ç zwr├│cony bez podania przyczyny na koszt Kupuj─ůcego. Nie przyjmuj─Ö przesy┼éek za pobraniem.

Aby zwr├│ci─ç kupiony u nas produkt, uwzgl─Ödnij trzy punkty:

  • Poinformuj nas mailowo o ch─Öci zwrotu towaru: e-mail zatytu┼éuj ÔÇťzwrotÔÇŁ, a w jego tre┼Ťci podaj informacj─Ö o nr zam├│wienia oraz za┼é─ůcz do maila wype┼éniony formularz odst─ůpienia od umowy w wersji elektronicznej, a jego wydrukowan─ů i podpisan─ů wersj─Ö do┼é─ůcz do przesy┼éki.
  • Przygotuj przesy┼ék─Ö.
  • Wy┼Ťlij przesy┼ék─Ö na adres sklepu bizuteriaszyk.pl. Je┼Ťli odsy┼éasz rzeczy delikatne, kt├│re ┼éatwo mog─ů ulec uszkodzeniu podczas transportu, zwr├│─ç uwag─Ö, aby odpowiednio je zabezpieczy─ç.
  • Na wys┼éanie przesy┼éki masz 30 dni od momentu dostarczenia do nas o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy.

Zwrot pieni─Ödzy zostanie zrealizowany tak─ů sam─ů metod─ů, kt├│r─ů zosta┼éa dokonana p┼éatno┼Ť─ç, chyba, ┼╝e wsp├│lnie ustalimy inn─ů spos├│b zwrotu nale┼╝no┼Ťci.
Informujemy, ┼╝e zwrotowi podlega r├│wnowarto┼Ť─ç zakup├│w bez koszt├│w wysy┼éki. Koszt odsy┼éki r├│wnie┼╝ pokrywa Kupuj─ůcy. W przypadku zwrotu towaru zakupionego bez naliczenia koszt├│w przesy┼éki, czyli z darmow─ů przesy┼ék─ů kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt wysy┼éki towaru.┬á

Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odst─ůpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsi─Öbiorstwa lub na odleg┼éo┼Ť─ç nie przys┼éuguje konsumentowi w odniesieniu do um├│w:

1) o ┼Ťwiadczenie us┼éug, je┼╝eli przedsi─Öbiorca wykona┼é w pe┼éni us┼éug─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta, kt├│ry zosta┼é poinformowany przed rozpocz─Öciem ┼Ťwiadczenia, ┼╝e po spe┼énieniu ┼Ťwiadczenia przez przedsi─Öbiorc─Ö utraci prawo odst─ůpienia od umowy;

2) w kt├│rej cena lub wynagrodzenie zale┼╝y od waha┼ä na rynku finansowym, nad kt├│rymi przedsi─Öbiorca nie sprawuje kontroli, i kt├│re mog─ů wyst─ůpi─ç przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy;

3) w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed┼éug specyfikacji konsumenta lub s┼éu┼╝─ůca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz ulegaj─ůca szybkiemu zepsuciu lub maj─ůca kr├│tki termin przydatno┼Ťci do u┼╝ycia;

5) w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz dostarczana w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, kt├│rej po otwarciu opakowania nie mo┼╝na zwr├│ci─ç ze wzgl─Ödu na ochron─Ö zdrowia lub ze wzgl─Öd├│w higienicznych, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu;

6) w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů rzeczy, kt├│re po dostarczeniu, ze wzgl─Ödu na sw├│j charakter, zostaj─ů nieroz┼é─ůcznie po┼é─ůczone z innymi rzeczami;

7) w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů napoje alkoholowe, kt├│rych cena zosta┼éa uzgodniona przy zawarciu umowy sprzeda┼╝y, a kt├│rych dostarczenie mo┼╝e nast─ůpi─ç dopiero po up┼éywie 30 dni i kt├│rych warto┼Ť─ç zale┼╝y od waha┼ä na rynku, nad kt├│rymi przedsi─Öbiorca nie ma kontroli;

8) w kt├│rej konsument wyra┼║nie ┼╝─ůda┼é, aby przedsi─Öbiorca do niego przyjecha┼é w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je┼╝eli przedsi─Öbiorca ┼Ťwiadczy dodatkowo inne us┼éugi ni┼╝ te, kt├│rych wykonania konsument ┼╝─ůda┼é, lub dostarcza rzeczy inne ni┼╝ cz─Ö┼Ťci zamienne niezb─Ödne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst─ůpienia od umowy przys┼éuguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us┼éug lub rzeczy;

9) w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů nagrania d┼║wi─Ökowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dziennik├│w, periodyk├│w lub czasopism, z wyj─ůtkiem umowy o prenumerat─Ö;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; Dziennik Ustaw ÔÇô 9 ÔÇô Poz. 827

12) o ┼Ťwiadczenie us┼éug w zakresie zakwaterowania, innych ni┼╝ do cel├│w mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochod├│w, gastronomii, us┼éug zwi─ůzanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je┼╝eli w umowie oznaczono dzie┼ä lub okres ┼Ťwiadczenia us┼éugi;

13) o dostarczanie tre┼Ťci cyfrowych, kt├│re nie s─ů zapisane na no┼Ťniku materialnym, je┼╝eli spe┼énianie ┼Ťwiadczenia rozpocz─Ö┼éo si─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsi─Öbiorc─Ö o utracie prawa odst─ůpienia od umowy

Bardzo prosimy o kontakt ka┼╝dorazowo gdy chcecie pa┼ästwo zwr├│ci─ç towar czy odst─ůpi─ç od umowy. Zawsze staramy si─Ö podej┼Ť─ç do tego indywidualnie i pom├│c w rozwi─ůzaniu problem├│w.

BRAKI I REKLAMACJA

2. Uwzględnienie reklamacji i pokrywanie kosztów przesyłki

Towar sprzedawany w sklepie internetowym bizuteriaszyk.pl nie jest obj─Öty gwarancj─ů producenta.
Warunkiem przyj─Öcia reklamacji dotycz─ůcej uszkodze┼ä mechanicznych, kt├│re powsta┼éy podczas transportu b─Ödzie spisanie protoko┼éu reklamacyjnego przez kuriera.
Firma Handlowa Szyk zastrzega sobie termin 7 dni na podj─Öcie decyzji i poinformowanie Kupuj─ůcego o sposobie za┼éatwienia reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi got├│wki.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsy┼éany do Kupuj─ůcego z decyzj─ů: Oddalone.

Nie przyjmuję reklamacji wysłanych za pobraniem.

Reklamacji nie podlegaj─ů ÔÇô niezgodno┼Ťci kolor├│w z oczekiwaniami, przybli┼╝one kolory dost─Öpne s─ů na stronie produktu. Kolory mog─ů nie odpowiada─ç w 100% rzeczywisto┼Ťci, wynika to przede wszystkim z ustawie┼ä Pa┼ästwa komputera i monitora oraz jego kalibracji.

3. Kto pokrywa koszty wysyłki reklamowanego produktu?

W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki naprawionego/wymienionego produktu, w ramach . reklamacji, pokrywa FH Szyk

Towar, kt├│rego zwrot, reklamacja b─ůd┼║ wymiana nie zostanie uznana b─Ödzie odes┼éany na koszt Kupuj─ůcego.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pe┼énowarto┼Ťciowy, a je┼Ťli b─Ödzie to ju┼╝ niemo┼╝liwe (na przyk┼éad z powodu wyczerpania zapas├│w), zwr├│cona zostanie r├│wnowarto┼Ť─ç ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dost─Öpne towary.

4. Reklamacja produkt├│w

Aby reklamowa─ç kupiony u nas produkt, uwzgl─Ödnij trzy punkty:

  • Poinformuj nas mailowo o ch─Öci zwrotu towaru: e-mail zatytu┼éuj ÔÇťreklamacjaÔÇŁ, a w jego tre┼Ťci podaj informacj─Ö o nr zam├│wienia, nazwie reklamowanego produktu .
  • Przygotuj przesy┼ék─Ö.
  • Wy┼Ťlij przesy┼ék─Ö na adres firmy ( ul. Szlachetna 7, 94-290 ┼ü├│d┼║). Je┼Ťli odsy┼éasz rzeczy delikatne, kt├│re ┼éatwo mog─ů ulec uszkodzeniu podczas transportu, zwr├│─ç uwag─Ö, aby odpowiednio je zabezpieczy─ç.

Lato 2020

Na Ślub

bi┼╝uteria

Sprawd┼║ kolekcje jakie przygotowali┼Ťmy dla Ciebie